Western Union, ki deluje v več kot 200ih državah in je vodilno podjetje v mednarodnih denarnih tokovih, je ena najbolj prepoznavnih, inovativnih in zaupanja vrednih blagovnih znamk na svetu. Njihova inovativnost sega v 19. stoletje, ko je podjetje pomagalo oblikovati svetovno komunikacijsko infrastrukturo v enoten in učinkovit telegrafski sistem. Western Union ne dela razlik: tako malim podjetjem kot tudi svetovnim globalnim korporacijam pomaga najti najboljšo pot denarja kamorkoli na svetu. Pravtako je na voljo posameznikom, nevladnim organizacijam, tudi v najbolj odročnih krajih sveta. Vse z namenom, da prispeva k rasti svetovnega gospodarstva.

Western Union je kot vedno odločen, da bo v koraku s časom, ko gre za tehnologijo in inovacije. Zato neprestano sledi trendom in razvija najsodobnejše poti denarja (digitalne, mobilne…). S podjetjem Avocor je sklenil uspešno poslovno pot in z njihovimi interaktivnimi zasloni svojim zaposlenim omogoča komunikacijo in sodelovanje na najučinkovitejši, najzmogljivejši, predvsem pa najsodobnejši način.

Učinkovito sodelovanje zaposlenih je za nas glavna naloga. V tako velikem podjetju je izziv sodelovati s sodelavci, ki jih še niste spoznali, vendar so nas Avocorjeve rešitve resnično zbližale, hkrati pa pripomogle k izjemni  učinkovitosti delovnih procesov. “

KLJUČNE PREDNOSTI: MANJŠI ODSEV, IZJEMNOST ODZIVA NA DOTIK IN TAKOJŠNJA UPORABNOST

Oriel je tudi dodal, da je Western Union preizkusil interaktivne zaslone nekaterih drugih proizvajalcev, preden se je odločil za Avocor. Enega od izzivov, s katerimi so se soočali pri izbiri zaslonov, je predstavljala arhitektura poslovne stavbe v Denverju, saj so pisarne zasnovane tako, da so okna obrnjena proti zaslonom in bi tako ustvarila močan in neprijeten odsev. Tehnologija zaslonov Avocor z matirano delovno površino pa bleščanje drastično zmanjša. Drugi dejavnik pri izbiri zaslonov Avocor je bila izjemna hitrost odzivnosti na dotik, ki je v nasprotnem lahko zelo moteča: z Avocorjem ne. Sestanki potekajo gladko, udeleženci ne izgubljajo zagona. Poleg tega Western Union po vsem svetu uporablja komunikacijsko orodje Zoom. Zato je hkratno Avocorjevo partnerstvo z Zoom Rooms for Touch, Zoomovo programsko rešitvijo za interaktivne zaslone, le še olajšalo odločitev. Oriel ugotavlja, da so zaposleni v Western Unionu lahko takoj začeli uživati v uporabi najnaprednejše rešitve za videokonference, saj so bili Avocorjevi zasloni pripravljeni za delovanje skorajda še v škatli.

“Še ena odlična lastnost Avocorja je, da v resnici za delovanje in uporabo zaslona niso potrebna dodatna izobraževanja,” pravi Oriel. »V bistvu zaslon samo zaženete in to je to! Le malenkost – na zaslonih smo opravili zgolj eno manjšo prilagoditev kontrole zvočne jakosti, da ta ne vpliva na sestanke v sosednjih pisarnah.”

Enostavnost uporabe in še bolj enostavna povezljivost zunanjih naprav z zaslonom Avocor sta rešili tudi enega najbolj mučnih problemov sestankov v preteklosti – sestanki se zdaj začnejo točno in potekajo gladko. Pred tem, ugotavlja Oriel, so priprave pred začetkom vsakega sestanka trajale pet do šest minut. Časa torej ne izgubljajo več.

Oriel pravi, da se je v Western Union resnično izboljšala učinkovitost zaposlenih, kreativnost in timsko delo sta na bistveno višjem nivoju. »Vse več zaposlenih aktivno uporablja zaslone, več je sodelovanja, kar velja tudi za vse naše mednarodne pisarne. Naša odločitev, da se odločimo za Avocor, je temeljila na funkcionalnosti in veseli smo, da smo, da smo sprejeli pravo odločitev…”

Naša odločitev, da se odločimo za Avocor, je temeljila na funkcionalnosti in veseli smo, da smo sprejeli pravo odločitev.”