PRIMER DOBRE PRAKSE DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA

Podjetje Mercedes-Benz je danes ena najprestižnejših avtomobilskih znamk na svetu. Njeni začetki segajo v leto 1886 v Nemčiji. Podjetje danes na več kot 140 podružničnih mestih ponuja široko paleto različnih storitev. Prodaja novih in rabljenih vozil, servisiranje vozil omenjene znamke ter posebni centri za zmogljivejše modele.

V začetku leta 2012 se je podjetje začelo zanimati za digitalno tehnologijo v njihovih prodajnih salonih, kot so zasloni na večih različnih mestih, ki bi promovirali njihove aktualne storitve ter posebne ponudbe.

MERCEDES-BENZ IN NJIHOVE ŽELJE

Želja Mercedes-Benza je bila enostavna in celovita rešitev sporočanja v njihovih prodajnih saloni. Ta bi se naj prilagajala njihovim razmeram. Ker se postavitve njihovih prodajnih prostorov pogosto spreminjajo, glede na nove modele avtomobilov in ponudbe, so si zamislili samostoječe zaslone. Takšne, ki bi jih zlahka premikali in prilagajali trenutni ponudbi. Nekatere podružnice so že imele svoja internetna omrežja z že veljavnimi omejitvami, ki jih niso želeli spreminjati, zato je bilo treba poiskati temu primerno rešitev. Izjema je bil le njihov enkraten projekt »Dirka Mercedes-Benz Brooklands« v Surrey, kjer so želeli velik zaslon, ki bi ga lahko upravljali na daljavo. Torej je morala ta rešitev zaobiti vse obstoječe omejitve omrežja in tako omogočiti posredovanje videoposnetkov na zaslon.

PREDLAGANE REŠITVE

Ker smo želeli Mercedes-Benzu ponuditi kar se da enostavno in vsestransko rešitev, smo predlagali InSign – samostoječi plakat. Ta rešitev je popolnoma ustrezala njihovim zahtevam. Vrhunsko oblikovan InSign – samostoječi plakat, s svojo kaljeno stekleno sprednjo stranjo in zaobljenimi robovi, spominja na ogromen pameten telefon in tako kot Mercedesovi modeli avtomobilov odraža vrhunsko eleganco in slog. Zasloni so opremljeni s kolesci na podnožju, ki omogočajo enostavno premikanje po razstavnih salonih. Imajo tudi zložljive noge, tako da je zaslon mogoče fiksirati na mestu. Slike in videoposnetke prikazane na teh zaslonih, je mogoče enostavno posodobiti preko USB ključka in brez dostopa do internetne povezave. Za Mercedes-Benz je bila nadvse enostavna tudi dostava in namestitev.

Za zaslon, katerega zahteve so upravljanje vsebine na daljavo, smo priporočali InSign 65-palični veliki 4K profesionalni zaslon. Uvedli smo notranji usmerjevalnik 4G, da bi zaobšli vso njihovo strogo mrežo omejitev. Tako so lahko vsebino ustvarjali in posredovali na zaslon preko programske opreme v oblaku Cloud CMS.

SODELOVANJE S PODJETJEM

Z Mercedes-Benzom smo začeli sodelovanje leta 2012, z uspešno namestitvijo InSign profesionalnega zaslona. Tako smo vzpostavili trdno partnerstvo, ki ga z dodatnimi rešitvami nadgrajujemo še danes. Mercedes-Benz pa je v nas našel partnerja, ki sovpada njihovemu oblikovalskemu duhu in kakovosti.