Začetki podjetja iBroke My Gadget, ki je strokovnjak za mobilne telefone in razna popravila njihovih dodatkov ter pripomočkov, segajo v leto 2005, ko se je na trgu pojavilo kot lokalni ponudnik mobilnih telefonov. Pridobivanje znanja o popravilu tovrstnih naprav v prvih letih poslovanja je podjetje privedlo do širitve. Z izgradnjo prve poslovalnice leta 2012 so v Surrey-u, so svojo ponudbo razširili tako, da so začeli popravljati kakršnokoli električno opremo. So pa ostali specializirani za mobilne telefone. Februarja 2018 se je podjetje obrnilo na ponudnika zaslonov za digitalno oglaševanje, z željo po inovativnih rešitvah za njihovi novi trgovini. Vodilna trgovina v nakupovalnem centru Westfield in nova lokacija trgovine v Putneyu v Londonu.
IZZIV
Pri izbiri rešitev je na odločitve vplivalo več različnih dejavnikov. Izbrati je bilo treba zaslone s 24-urnim delovanjem in upravljanjem na daljavo. Naslednji dejavnik je bil njihova velikost, saj ima nakupovalni center Westfield, kjer se nahaja vodilna trgovina iBroke My Gadget, glede tega stroga pravila. Zasloni so morali biti čim ožji, hkrati pa še vedno v okviru proračuna projekta. Nekatere zaslone je bilo treba vgraditi v steno. Potrebovali so tudi izložbene zaslone, ki bi s vsebino privabljali obiskovalce. Ker so si zamisli več različnih zaslonov v eni sami trgovini, je bilo treba najti stroškovno ugodno rešitev. Rok namestitve je bil pomemben dejavnik, saj so bili datumi odprtja trgovin javno objavljeni in so bili zasloni zadnji pečat trgovini pred njenim odprtjem.
PREDLAGANE REŠITVE
Rešitev za zaslon z ozkim okvirjem je bila uporaba video zidov s super ozkimi okvirji. Ker pa se zasloni niso uporabljali v tradicionalni postavitvi video zidov in nimajo vgrajenih predvajalnikov medijev, smo to odsvetovali.
Prednost video zidu je tudi ta, da omogoča medsebojno sinhronizacijo večih zaslonov, tako da lahko vsi zasloni, nameščeni drug ob drugem , prikazujejo eno polno sliko ali video v visoki ločljivosti.
Predlagana je bila uporaba 43-palčnih in 50-palčnih 24/7 zaslonov za digitalne menije, ki imajo nekoliko večji okvir, vendar so ugodnejši in imajo vgrajen Android medijski predvajalnik.
Za vgradne zaslone so se uporabili izvlečni stenski nosilci, ki omogočajo enostavno namestitev in vzdrževanje.
Za zaslone, nameščene v izložbah so uporabili Profesionalni zaslon z visoko svetilnostjo. Ker je lokacija trgovine v nakupovalnem središču Westfield zaprt prostor, so z mislijo na prihranek predlagali uporabo zaslona z visoko svetilnostjo (1.500 cd/m2) namesto dražjega modela z ultra visoko svetilnostjo (2.500 cd/m2).