PRIMER DOBRE PRAKSE ZASLONOV DIGITALNEGA NAROČANJA
Burger King je ena najbolj znanih in priljubljenih restavracij s hitro prehrano na svetu. Z nekaj manj kot 20.000 poslovalnicami po vsem svetu so druga največja veriga hamburgerjev na svetu. Podjetje nadzira in vzdržuje prodajalne hrane in pijače na letališčih po vsem svetu, tudi na letališču Rodos, in konec leta 2022 se je obrnilo na našega partnerja, ki je želel posodobiti poslovalnico in namestiti popolnoma nov digitalni kiosk za naročanje.
Izdelki
InSign – PCAP zaslon za samopostrežbo
Ozadje
Burger King je ena najbolj znanih in priljubljenih restavracij s hitro prehrano na svetu. Z nekaj manj kot 20.000 poslovalnicami po vsem svetu so druga največja veriga hamburgerjev na svetu. Podjetje nadzira in vzdržuje prodajalne hrane in pijače na letališčih po vsem svetu, tudi na letališču Rodos, in konec leta 2022 se je obrnilo na našega partnerja, ki je želel posodobiti poslovalnico in namestiti popolnoma nov digitalni kiosk za naročanje.
Burger King se je obrnil na našega partnerja, ker je ob prvem odprtju podružnice uspešno sodeloval pri dobavi naših omrežnih digitalnih menijskih tabel, zato je vedel, da ima partnerja, ki lahko zagotovi zanesljive AV rešitve. Zato so želeli več zaslonov na dotik, ki bi jih stranke lahko uporabile za izbiro in plačilo naročil. Z več novimi zasloni na dotik so lahko povečali učinkovitost za stranke in prerazporedili osebje za boljšo splošno storitev.
Izzivi
V podjetju Burger King so bili zelo jasni glede svojih želja. Najpomembneje je bilo, da strankam zagotovijo odlično izkušnjo. Zaslon je moral biti enostaven za uporabo, dovolj velik za jasen prikaz različnih možnosti menija in hiter za uporabo. Če zaslon ne bi mogel hitro procesirati programske opreme, bi lahko kupcem onemogočil postopek nakupa. Velika uveljavljena veriga Burger King je že imela sistem EPOS za samostojno naročanje, za katerega je potrebovala le osebni računalnik.
Kot del postopka naročanja so potrebovali, da ima kiosk notranji tiskalnik računov, čitalnik kartic s čipom in pinom ter infrardeči skener QR (za kupone itd.). Glede videza niso imeli posebnih zahtev, razen tega, da mora biti videti sodoben in čist. Ker je poslovalnica Burger King del živilskega centra na letališču, ni imela prostora na steni, kamor bi lahko namestili zaslone, zato je potrebovala samostoječo rešitev, ki bi jo bilo mogoče pritrditi, saj so imeli pomisleke, da bi se zasloni prevrnili ali premaknili s kraja. V zvezi z napajanjem zaslonov je bila stranka trdno prepričana, da ne bo sprejela neurejenih napajalnih kablov po restavraciji, ki bi lahko predstavljali nevarnost spotikanja za stranke. Na žalost letališče ni dovolilo kablov pod tlemi, zato je moral naš partner poiskati drugo rešitev za napajanje zaslonov.
Rešitve
Naš partner je poznal rešitev, ki bi bila primerna za Burger King; to je naša rešitev InSign – PCAP zaslon za samopostrežbo. Zasnovan za restavracije s hitro prehrano, zaslon združuje 27-palčni komercialni desettočkovni zaslon PCAP na dotik, ki je popolnoma prilagojen za jasen prikaz okusnih menijev, ne da bi bil premajhen ali prevelik. V vsakem od samopostrežnih kioskov PCAP je nameščen zmogljiv računalnik OPS z operacijskim sistemom Windows, na katerem brez težav in z optimalno hitrostjo deluje programska oprema Burger King EPOS.
Samopostrežni kioski PCAP imajo vgrajen tiskalnik Epson, integriran bralnik kod QR in prostor za avtomat za kartice, ki ga je naš partner lahko priskrbel sam. Zasloni imajo eleganten sodoben dizajn, bela zunanjost pa zagotavlja svežo estetiko. Za namestitev zaslonov smo lahko zagotovili talna stojala, ki jih je bilo mogoče pritrditi na tla. Tako ni bilo nevarnosti, da bi se enote prevrnile ali premaknile. Kar zadeva napajanje zaslonov, je naš partner konfiguriral rešitev za napajanje zaslonov s stropa z majhnim stebričkom, ki je skrival kable za čist zaključek.
Rezultati
S samopostrežnimi kioski PCAP je naš partner v kratkem času zlahka konfiguriral celotno rešitev za Burger King. V začetku leta 2023 so bile na letališču Rodos v restavraciji Burger King nameščene štiri enote, ki so bile zelo uspešne in so eksponentno povečale raven zadovoljstva strank, ki potujejo skozi letališče, hkrati pa so povečale dobičkonosnost poslovalnice.
Naš partner je okrepil odnos z velikim podjetjem, ki upravlja s hrano in pijačo na letališčih po vsem svetu, in je zdaj zaupanja vreden dobavitelj zaslonov za digitalno oglaševanje in rešitev z zasloni na dotik.