Digitalno oglaševanje je oblika vizualnega komuniciranja preko zaslonov, ki prikazujejo vsebine različnih formatov. Uporablja se za grajenje in krepitev blagovnih znamk kot tudi pospeševanje prodaje in informiranje. Zasloni, ki so občutljivi na dotik omogočajo tudi interakcijsko s kupci, pacienti, mimoidočimi, potniki in ostalimi. Ta interaktivna tehnologija popelje stvari na drugo raven in strankam omogoča interakcijo z vsebino, ki lahko vključuje raziskave izdelkov, lociranje zalog, ogled več možnosti izdelkov in celo možnosti za praktično “preizkušanje” izdelkov.

Glavna naloga oglaševalcev v današnjem času je, kako pritegniti pozornost v vsej poplavi informacij. Tiskani oglasi enostavno več nimajo pravega učinka. Hkrati pa so na dolgi rok tudi veliko dražji in zahtevajo veliko časa za pripravo in spremembo vsebine.

Želeli bi vam izpostaviti 5 prednosti uporabe zaslonov za digitalno oglaševanje v primerjavi s klasičnim oglaševanjem (letaki, plakati, oglasne table ipd.):

PRITEGNE POZORNOST

Za človeško oko so bolj privlačne gibljive slike in dinamični videoposnetki kot pa statična slika. Digitalno sporočanje vam omogoča, da kombinirate besedilo, grafiko, video posnetke in zvoke. Tako bo vaše sporočilo bolj prepričljivo in vizualno privlačno. Zasloni se lahko uporabijo tudi za privabljanje mimoidočih, ki sicer še nikoli niso vstopili v vaš poslovni prostor. Z raziskavami je namreč dokazano, da digitalna dinamična vsebina pritegne več kot 400% več ogledov, kot tradicionalni prijemi (plakati, lutke, produkti v izložbah,…). Neverjetno ostra kakovost slike in žive barve pomenijo, da bo vaše sporočilo imelo boljše možnosti, da se bo prebilo skozi šum in monotonost ter tako pritegnilo pozornost ljudi.

VSEBINO NA ZASLONU LAHKO SPREMENITE V TRENUTKU

Z zasloni za digitalno oglaševanje je mogoče vsebino na različnih zaslonih v različnih poslovnih enotah spremeniti hkrati z ene oddaljene lokacije. Če želi podjetje oglaševati nov izdelek ali napovedati prihajajočo akcijo, lahko ustvari nov oglas in ga prenese na želene naslone. To je pomembno tudi za namene krepitve blagovne znamke, kjer je nujno, da je izkušnja v trgovini na eni lokaciji skladna s tistimi, ki jih ponujajo drugi. Vsebino zaslonov lahko torej spremenite z nekaj kliki, torej takoj, ko jo potrebujete.

LJUDJE SI SPOROČILO ZAPOMNIJO

Cilj številnih oglaševalskih akcij je, da kupci takoj ukrepajo: naročijo, opravijo nakup ali upoštevajo kakšen drug napotek. Spet drugi cilj je, da kupce obvestite o prihajajočih dogodkih – prodaji, promocijah, nastopih, koncertih itd. Ko je vsebina na zaslonu v video formatu si jo ljudje bolje zapomnijo, kot vsebino na statičnih oglasih. Ko so preučevali učinke digitalnih plakatov, se je 83% ljudi spomnilo vsaj enega oglasa, ki so jim ga prikazali v zadnjih 30 dneh. 65% se je spomnilo 2 in skoraj polovica – 47% – se je spomnila kar 3 oglasov.

Ko so preučevali učinke digitalnih panojev, se je 83% ljudi spomnilo vsaj enega oglasa, ki so ga prikazali v zadnjih 30 dneh. 65% odpoklicalo 2 in skoraj polovico – 47% – odpoklicalo 3.

Še več, skoraj vsak peti se je o oglasu, ki so ga videli na digitalnem plakato, pogovarjal z nekom drugim – informacije razširjal ljudem, ki sicer o njem morda še nikoli niso vedeli. Zdaj vemo, da je to posledica kombinacije dinamike vsebine na zaslonu, primerne ​​grafike in vsebine.

ZMANJŠUJE STROŠKE IN IMA POZITIVEN VPLIV NA OKOLJE

Pomislite o stroških in okoljskem odtisu tiskanega oglaševanja (plakati, letaki …). Poseka se na tisoče dreves, uporabijo se strupena črnila, prištejte še strošek tiskanja, prevoza in dela. Na koncu pa vse skupaj konča v smeteh.

Čeprav zasloni za digitalno oglaševanje porabljajo energijo za obratovanje, ni potrebno ničesar fizično izdelati ali kupiti, zaradi česar so veliko bolj prijazna možnost oglaševanja. Njihova energetska učinkovitost pa hkrati zagotavlja, da porabljajo izjemno malo energije. Številne vgrajene funkcije (časovniki, senzorji svetlobe, ipd.) pa še dodatni racionalizirajo porabo energije.

ZNIŽUJE DOJEMANJE ČASA, KI GA PORABIMO ZA ČAKANJE

Nihče ne mara čakati v vrsti. Dolge vrste in čakalne dobe so za številne stranke razlog, da zapustijo trgovino, ordinacijo, banko, ipd. Mogoče se bodo vrnili kdaj drugič. Mogoče bodo pa kupili od konkurenta. Kot je poudaril David Maister v svojem delu Psihologija čakalni vrst je “zasedeni čas krajši od nezasedenega.”

Z drugimi besedami, ljudje veliko lažje počakajo, v kolikor kaj preusmeri njihove misli iz tega, da čakajo. Raziskave podkrepijo to trditev. Po nedavni študiji čakanja pred blagajnami je 69% kupcev trdilo, da so vrste na blagajnah najbolj moteč del nakupovanja. Dolge vrste jih na primer bolj zmotijo, kot visoke cene (66%) ali pomanjkanje zaloge (65%). 84% strank je reklo, da jim je gledanje zaslonov z digitalno vsebino pomagalo, da je čas čakanja hitreje minil.